H Ευρωπαϊκή Ένωση εφαρμόζει μια ολοκληρωμένη πολιτική ενημέρωσης και προώθησης όσον αφορά τα γεωργικά προϊόντα και τον τρόπο παραγωγής τους.
Σκοπός της συνολικής και συνεκτικής αυτής πολιτικής είναι η παροχή ενισχύσεων για ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης των γεωργικών προϊόντων στην εσωτερική αγορά και στις τρίτες χώρες και ειδικότερα η προώθηση της εικόνας των γεωργικών προϊόντων στους καταναλωτές όσον αφορά την ποιότητα, τη θρεπτική αξία, την ασφάλεια των τροφίμων και των τρόπων παραγωγής τους.
Υποβολή αιτήσεων
Το αργότερο στις 30 Νοεμβρίου κάθε έτους, όσον αφορά την εσωτερική αγορά, και το αργότερο στις 31 Μαρτίου κάθε έτους, όσον αφορά τις τρίτες χώρες, οι δικαιούχοι υποβάλλουν τα προγράμματά τους μετά από δημοσίευση προσκλήσεως υποβολής προτάσεων στο Υπουργείο Εμπορείου, Βιομηχανίας και Τουρισμού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για την προμήθεια των ενημερωτικών εντύπων και των αιτήσεων, στο Κλάδο Προώθησης Γεωργικών Προϊόντων της Υπηρεσίας Εμπορίου, του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού. Επίσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Αγρότη στον ΚΟΑΠ στο τηλέφωνο 77771999.
Τα πιο πάνω Προγράμματα ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών (ΚΟΑΠ) τα υλοποιεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού που είναι ένας από τους εφτά αναδόχους του Κ.Ο.Α.Π για την εφαρμογή των Μέτρων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής στην Κυπριακή Δημοκρατία. Δικαιούχοι υποβολής προγραμμάτων προώθησης είναι επαγγελματικές ή διεπαγγελματικές οργανώσεις όπως Οργανώσεις Παραγωγών, Αγροτικές Οργανώσεις ή ακόμη και Κοινοπραξίες οι οποίες είναι αντιπροσωπευτικές του σχετικού κλάδου στον οποίο θα υποβάλουν αίτηση.
Εκτός από τους δικαιούχους από αυτά τα προγράμματα επωφελούνται έμμεσα και οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι, διάφοροι παραγωγοί ή μεταποιητές, γιατί επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα για τα προϊόντα τους που προωθούνται σε νέες αγορές ή ενισχύουν την θέση τους σε υφιστάμενες αγορές, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται τα εισοδήματά τους. Επίσης επωφελούνται οι καταναλωτές τόσο από τη ποιότητα των προϊόντων αυτών όσο και από την υγιεινή διατροφή στην οποία τους οδηγούν τα μηνύματα που λαμβάνουν από τα προγράμματα αυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου