Μία από τις μεγαλύτερες καταναλωτικές οργανώσεις στη Μ. Βρετανία, η Which?, ζήτησε από 67 μεγάλες αλλά και μικρότερες εταιρείες καλλυντικών να δώσουν στοιχεία για τα οφέλη της χρήσης νανοτεχνολογίας στα διάφορα προϊόντα και για το αν και πώς κατοχυρώνουν την ασφάλεια των καταναλωτών από ανεπιθύμητες παρενέργειες. Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες τοποθετούν σε πολλά προϊόντα, όπως αντηλιακά και αντιρυτιδικές κρέμες, νανοσωματίδια τα οποία βοηθούν τόσο στο να απλώνονται τα προϊόντα ευκολότερα στο πρόσωπο και στο σώμα όσο και στο να παραμένουν αόρατα πάνω στο δέρμα. Πολλοί ειδικοί έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει σε βάθος χρόνου στον οργανισμό η είσοδος σε αυτόν των νανοσωματιδίων, για τα οποία δεν υπάρχουν ακόμη σχετικές έρευνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου